Sales automation
Druk druk druk.
Dit is vaak de reactie die je krijgt wanneer je bij de salesafdeling vraagt hoe het gaat. Dit is natuurlijk logisch, sales houdt zich bezig met het opvolgen van leads, benaderen van prospects, lopen van afspraken en het closen van deals. Vaak zijn ze na het sluiten van de deal ook nog langere tijd verantwoordelijk tijdens bijvoorbeeld een implementatie periode. Hoe kunnen we dit makkelijker maken? Dit zodat sales efficiënter te werk kan gaan waardoor zij eigenlijk binnen dezelfde tijd meer resultaat kunnen boeken.
Hoe kunnen wij helpen?
In deze wereld waarin digitalisatie niet stil staat zijn er verschillende tools die jou kunnen helpen met jouw sales. Denk hierbij aan tools waarbij prospects zelf afspraken kunnen maken, automatische versturen van e-mails en social alerts/selling. Pointly helpt jou met het implementeren van deze sales automation tools. Dit gaat het voor veel accountmanagers eenvoudiger maken om prospects of leads op te volgen. Hierdoor kan er efficiënter gewerkt worden binnen de huidige teams terwijl er meer kwalitatieve resultaten uit komen.
Meer weten? Plan vrijblijvend met ons een adviesgesprek.
Let’s explore your opportunities together
Plan vrijblijvend met ons een adviesgesprek.