Growth hacker gezocht – Pointly 

Op zoek naar een uitdagende marketingfunctie als growth hacker? Wil je daarnaast bijdragen aan het opbouwen van een nieuwe onderneming? Lees dan snel verder! Pointly is namelijk op zoek naar een growth hacker. 

Het gaat hier om een performance gedreven marketing functie waarbij je je bezig houdt met het optimaliseren van de social en sales campagnes van onze klanten. Denk hierbij aan de mooiste account based marketing campagnes en LinkedIn automation. Jij gaat onze klanten helpen om de campagnes zo succesvol mogelijk te laten verlopen. Daarnaast denk je mee met onze klanten. Wat doen we nu en hoe kunnen we het beter doen? Je doet onderzoek naar potentiële klanten, voert campagnes uit, geeft advies en probeert klanten te overtuigen van de kracht van onze oplossing. 

A day at.

Hoe ziet je dag er uit bij Pointly?

Je begint de dag met een start-up met je directe collega. Welke campagnes lopen er nu en wat kan er beter bij deze klanten. Na het bijsturen van de campagnes ga je kijken naar welke voorstellen er nog gemaakt moeten worden. Je geeft strategisch advies aan onze bestaande klanten, hoe kan Pointly ze nog een extra stap verder helpen? We zijn hierbij hongerig en rechtuit maar altijd bescheiden. 

 

Naast onze bestaande klanten is het natuurlijk belangrijk dat er nieuwe klanten binnen gehaald worden. In het kader van drink your own champagne, draaien we de campagnes die we voor klanten draaien ook voor Pointly zelf. Hierdoor zit onze eigen pijplijn altijd vol en kunnen we gave nieuwe projecten neerzetten. 

Wie zoeken wij?

  • HBO/WO opleiding richting commerciële economie of marketing management. 
  • Ondernemend, gedreven en zelfstandig. 
  • Ervaring in de online marketing en/of sales. 

Wie zijn wij?

Wij zijn Pointly, een sales development agency die onze klanten helpt met het scoren van punten. Wij geven het beste advies en verbinden partijen die nodig zijn om het doel van onze klanten te bereiken. Pointly heeft de ambitie om de samenwerking tussen marketing en sales te optimaliseren. Wanneer marketing en sales elkaar beter weten te vinden zal het aantal kwalitatieve leads toenemen. Daarnaast focust Pointly zich op de optimalisatie van de opvolging van de binnenkomende leads. Dit doen we door ons te focussen op welke klanten er perfect bij onze klanten passen, te identificeren waar deze klanten zitten en hier een strategie voor te bedenken. Om vervolgens deze leads op te volgen in de sales development fase.