Wij helpen jou afspraken te realiseren!
Realiseer méér gekwalificeerde afspraken door de inzet van onze inventieve sales automation en account based marketing-diensten. Geïnteresseerd in wat we voor elkaar kunnen betekenen? Plan een adviesgesprek in of download een van onze gratis playbooks.
Hoe kunnen wij helpen?
Wij zijn Pointly, een sales development bureau. Marketing managers, sales managers en business developers nemen vaak contact met ons op wanneer;
- De afstemming tussen marketing en sales niet optimaal is;
- Er niet genoeg volume wordt gehaald uit inbound marketing leads;
- Er een gebrek is aan kwalitatieve leads;
- Er geen tijd is voor het opvolgen van de leads;
- Er weinig kennis is over het opvolgen van leads;
- Er geen duidelijke strategie is voor het opvolgen van de leads.

Welke diensten biedt Pointly jou?
Om jou zo goed mogelijk te helpen biedt Pointly vier verschillende diensten aan; onderzoek, strategie, workshops en sales development. Onder deze vier onderwerpen vallen verschillende diensten.
Onderzoek
Het ideale klantprofiel, enquêtes, kwalificatie van leads, digitale prospectie, prospect data & visitor intelligence.
Strategie
Sales development strategie, salesteam scan, prospecting strategie & account based marketing strategie.
Workshops
Digital sales development, digital prospecting, social selling, LinkedIn basics, LinkedIn sales navigator, account based marketing, lead follow-up & omgaan met bezwaren
Sales development
Account based marketing, outbound activiteiten, lead follow-up & implementatie van automation tools.
Hoe gaan wij samen te werk?
Pointly hanteert vier stappen die cruciaal zijn om marketing qualified leads te converteren naar afspraken. Dit om samen duurzame groei te realiseren.
Onderzoek
Door middel van onderzoek wordt er bepaald wie jouw droomklanten zijn en wat jouw krachten zijn om deze klanten te overtuigen. Daarna wordt er gekeken hoeveel van deze droomklanten er bestaan in de huidige leads. Dan kan worden bepaald of hiermee gestart kan worden of dat er extra droomklanten gezocht moeten worden.
Strategie
Nadat bepaald is wie de klanten zijn wordt er een strategie uitgedacht. Hoe kunnen we er voor zorgen dat we deze klant op de juiste manier gaan benaderen? Er kan hier ook een scan gemaakt worden van de persoonlijkheden binnen het salesteam.
Uitvoering
Tijdens deze fase wordt de strategie in werking gezet. Hierbij kunnen er Account Based Marketing campagnes uitgevoerd worden, outbound activiteiten opgepakt worden en/of social selling campagnes ingericht worden.
Evaluatie
Na de uitvoering is het belangrijk om samen de resultaten van het gehele proces te doorlopen. Wat is er goed gegaan en wat kan er in de volgende ronde nog beter?
